Sunday, March 27, 2011

kIsah tAk sUdah - pArt 2

Lame rasenya xmenaip nih....busy la katakan...haha *busy la sangat*....ini adalah entry untuk kisah tak sudah nih....sebenarnya da sudah da pun...*apa aku cakap sbnrnya nih??*...confius??? haha akhirnya kisah ni dah ada penghujungnya...aku xperlu jumpa lagi orang2 yg dalam kisah sebelum nih...xpayah nak rasa bengang ker hape...untuk makluman aku baru dapat tawaran kerja baru...so happy...xtaw nak cakap tapi memang happy giler la.....macam baru lepas kuar dari gua pun ada...yela sblm ni duk terperuk dalam bilik tuh...kerja dalam keadaan macam ni memang tak bleh nak buat apa la..x best...maksud ak kerja jauh dr rkn sekerja...*skali lagi apa yg ak cakap nih??*...kerja dulu ak duk ngan org atsn...so agak terbatas disitu..padahal yg lain duk ramai2 tpt lain...mane xfrust....xleh nak b'ckp2...duk ngadap komptr ngandap dinding...haha bleh jadik gle kalau diteruskan...thats y la aku happy giler...rezeki pun murah lepas benti nih...banyak pulak yg call kan...bak kata kawan aku mungkin da terkena sumpahan kot kijer situ...kih3 xbaik la weh...tu la sumber rezeki aku dulu...kalau dia xamik ak dulu mau sthn jugak ak tanam anggur nih....tapi alhamdulillah sume nyer da berubah...walau genap 6 bulan aku kijer situ banyak yang ak belajar...bak kata org pengalaman banyak mengajar erti sebuah kehidupan...*jiwang plak...hahah tapi tu semua rezeki masing2.....hurmmm bertambah happy aku nih bila ditawarkan kerja lagi dekat dengan rumah....*xda dekat mane pn tp kira masih dekat la*...kira better than before la..kalau x..xkan la aku amik peluang nih....so minggu ini aku cuti seminggu sebelum mula dengan kerja baru...maklumla kosongkan fikiran dulu sebelum start yang baru...mudah2an pengalaman yg ada sblm nih digunakan sebaiknya....manfaatkan segalanya....amik peluang nih....kalau nak tahu inilah sata dan peluangnya aku kena gunakan untuk tebus balik segala yg xmenjadi sebelum ni...maklum la umur da makin berusia nih...segalanya perlu untuk buat hidup lebih bermakna.....harap2 tahun nih tahun tuah bagi aku....semua yang ak nak buat yg xjadi2, sekarang kena buat betul2 bagi jadi...jgn hangan2 tahi ayam jer...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...