Thursday, March 10, 2011

tV pRoblEm - M'sia vS pAkistaN



Haha masalah yang sama berulang lagi kat aku...nape la tv ni...selalu dengki ngan aku hoiii...Kalau nak tahu malam semalam adalah perlawanan bola 2nd leg kelayakan olimpik antara malaysia vs pakistan...hehe (bola lg) Tapi kali ni bukan aku jer x dapat tengok, semua satu malaysia silap2 satu dunia xdapat siaran ni...hishhh...kalau diikutkan ada dua channel yang akan siarkan tapi akibat masalah tertentu macam masalah xdapat signal, lagi pulak ada kes bom2 kat pakistan tuh langsung semua xdapat tengok...alih2 ikut mereka punya update kat facebook jer...susah btol..sanggup aku tunggu sampai kul 1 tu smata2 nak tahu kptsannya..huh


tapi biasa la bola sepak M'sia ni dah mula menunjukkan peningkatan...masa lawan 1st leg haritu kat stadium shah alam...Malaysia telah mendahului lawan dengan 2 mata then semalam lawan kat pakistan just seri tanpa jaringan....lagi pun kalau tengok balik keadaan padang dorang pun teruk la...bukan la nak kutuk ker apa tapi bila kte tgk pn da tahu kan...ambil segala kutukan sebagai satu yg positif k.....walaupun seri tapi m'sia masih layak utk kepusingan kedua bulan jun ni then kalau ada rezeki dapat masuk olypic 2012 nanti...lagi sekali aku akan sibuk menonton..haha


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...