Monday, March 14, 2011

toDay is mOnday


Yes it is mOnday....hahahhh...bila tiba hari isnin jer mesti semua xda mood....permulaan segala hari...mana tak tengah syok2 cuti tetiba dah hari isnin...maknanya kena pergi kerja la chek oiiii.....malasnyaa....tak taw la nape xske hari isnin...mesti ramai yang sama pendapat dengan aku kan..kan...hehek nak start buat sesuatu ni kena ada mood, ada feel bru best...ni pagi2 isnin ni malas sebab nak kena refresh dulu apa yg patot lepas cuti 2 or 3 hari...

Hari ni adalah hari malas aku...bangun pagi pun malassss banget...yela hari isnin...huhu minggu ni aku cuti 3 hari..saje amik cuti lebih..hehe pejam celik pejam celik da hari isnin...kat opis tadi lg la aku online sajak..haha jahat kan...nak buat cane ngan keadaan yang xstabil ni mood nak kerja pun xda...kerja pun da nak abis buat so nak buat per lg online jer la sepanjang hari..sementara nak refresh balik mggu lepas punya kerja....menjelang hari isnin selalunya aku trus gerak dari rawang gi opis trus....mane tak tgh2 cuti esok nak kne kijer...Selalunya pas balik dari opis trus kerumah sewa, baru la ada skit mood seorang pekerja, independent skit..haha biasa la duk umah sewa kena wat sume kerja sendiri...so mood tu lebih terasa...anyway i don't like mOnday....

Hurmmm bila plak nak hari jumaat nih...nak cuti...nak cuti...huuuu


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...